Publicat de: Tiberiu Lovin | august 21, 2007

Cotizatia lunara a lui Dinu pentru Calin

Ieri am descoperit un accident banal. O masina a Rompetrol, deci a lui Patriciu, avea spatele botit rau. Mare branza, nu? Ei bine, nu-i chiar asa. Masina este un Citroen 5, iar reprezentantul acestei firme in Romania este Calin Popescu Tariceanu, deci premierul. Numai ca autoturismele nu sunt cumparate toate, ci majoritatea sunt inchiriate. Uite cum este platit Calin de Dinu lunar, fara sa se puna problema ca ar fi costul acelei scrisori catre Base pentru domolirea justitiei nervoase. Pai se pun cu mine? Ham-ham! Si asta-i doar prima parte. Mai miros eu si alte legaturi despre care nu am citit cand ma pisam pe ziarele pe care mi le aducea stapanul cand eram mic si nu aveam voie afara 🙂 . Va ham! Va prezint filmul evenimentelor.

un banal accidentDescopar ca masina apartine Rompetrol, dar de fapt proprietar este sc a lui CalinDeci mana lui Calin cere, iar cea a lui Dinu da


Răspunsuri

  1. […] lunara necunoscuta de la Dinu catre Calin (ma refer la cei doi liberali, nu la alti catelusi ). Va trimit la Leo sa va povesteasca si cu imagini. […]

  2. Leo,detectivule,mai descopera si adauga la dosar.Dar ce sa faci cu dosarul?Ca atatea dosare sunt si stau deoparte,la pastrare.Cum sa facem cu dosarele sa nu dispara dovezile?Miau,ce ma enervez.Imi amintesc de niste dosare vechi de peste 17 ani.Te salut,Leo,saluta-l si pe autor din partea mea si hamaieste-i despre dosare.Intreaba-l si despre omul din Lugoj care a dat in judecata la CEDO pe presedintii partidelor care l-au suspendat pe presedinte.Ce s-a mai intamplat?N-am mai auzit nimic.I-am auzit pe oameni ca parlamentarii trebuie sa plateasca din banii lor cele 20 milioane cheltuite pentru referendum.Miau,ce porcarii se intampla la oameni.Si cat ne chinuiesc .Ai vazut cum sunt omorati cateii fara stapan?Pe animapro.org. este un filmulet.Eu nu l-am vazut.Miau,plang.Te salut!


Lasă un comentariu

Categorii